طلاق توافقی

بهترین وکیل طلاق توافقی و طلاق توافقی با بهترین وکیل دادگستری

طلاق توافقی

بهترین وکیل طلاق توافقی و طلاق توافقی با بهترین وکیل دادگستری

طلاق توافقی چیست؟

آن چه در این محتوا به آن می پردازیم مساله طلاق توافقی در کرج است.  مبحثی که متأسفانه اخیراً در جامعه رواج پیدا کرده است و یکی از نقاط ضعف آن همچنبن این است که خیلی از زوجین آگاهی کامل از آن نداشته و حق و حقوقی فراوان، از آن ها در این زمینه تباه میشود.


شما برای هر کار حقوقی، ضروری است که حتما با یک وکیل آگاه به آن کار مشاوره کنید تا مسیر درستی را بپیمایید و حق از شما تباه نشود، حال مساله طلاق توافقی همچنبن از این محدوده خارج نخواهد بود و اگر شما قرار است برای این کار عمل کنید، حتما واجب است که از یک وکیل خانواده خبره و حرفه ای کمک بگیرید.


از آن جایی که این کار بسیار دشوار است، هیچگاه بدون دادهها قبلی بدان عمل نکنید تا مبادا متحمل غبن و آسیب شوید. در ادامه با ما باشید تا دادهها کامل تری را در ارتباط با وکیل خانواده و راه و روش طلاق توافقی با شما در میان بگذاریم.


در این نوشته در آغاز در ارتباط با وکیل خانواده و وظیفه و کاربرد هایی که دارد بیان به میان می آوریم و بعد از آن شروط مرتبط به طلاق توافقی را بررسی کرده و سؤالاتی که در این زمینه وجود دارد را پاسخ خواهیم داد.


وکیل خانواده کیست و چه تعریفی دارد؟


به وکیلی که در زمینه بررسی به دعاوی خانوادگی توانایی خبرت و پیشینه باشد، وکیل خانواده بیان می شود. برای مثال می توان گفت اگر یک وکیل در سوابقش حجم زیادی از پرونده های مرتبط به طلاق، مهریه، نفقه، حضانت و باشد، آن وکیل را می توان یک وکیل خانواده نامید.


دلیل اینکه به پیشینه عقیده کردیم این است که در حقوق ایران از منظر دانشگاهی اصلا وکیل تخصصی نداریم و تمامی وکلا بایست دستکم توانایی گواهینامه لیسانس حقوق باشند. پس با این حساب از عقیده دانشگاهی اصلا تفاوتی میان وکلا وجود ندارد. اگرچه این کار تا مقطع لیسانس صدق می کند.


بنابر آن چه بیان شد، عاملی که مهارت یک وکیل را نشان می دهد می تواند خبرت و پیشینه کاری او باشد. وکلا اصولاً اولویت می دهند در یک محدوده ی معین فعالیت داشته و بینش و بینش و در پیرو آن خبرت و پیشینه خود را همچنبن در همان زمینه توسعه دهند. پس یک وکیل خانواده عملاً حق فعالیت در سایر زمینه ها را دارد، اما در زمینه خود حتما توانایی تجارب بیش تر بوده و می تواند تخصصی تر عمل کند.


اگرچه در پایان بایست گفت وکیل خانوادگی همچنبن در بیان حقوقی وجود دارد و به فردی بیان می شود که از طرف یک خانواده سبب تمامی کار حقوقی آن ها تعیین شده است. این وکلا دیگر در یک زمینه معین فعالیت نمی کنند؛ بلکه در تمامی دعاوی حقوقی آن خانواده اعم از موضوعات خانوادگی، شرکت ها و سرمایه گذاری ها، مهاجرت، ارثیه و هر مساله دیگری، به عنوان وکیل آن ها انتخاب شده و درواقع از طرف اعضا خانواده نمایندگی دارند تا به بررسی کار بپردازند.


بهترین وکیل خانواده در تهران چه ویژگی هایی دارد؟


یک وکیل خانواده عالی بایست توانایی صفت مختلفی باشد تا بتوان به او اطمینان کرد و برای اجرا کارهای حقوقی به او نمایندگی داد. ما در اینجا چندی از این ویژگی ها را برای شما برمی شماریم تا به شما در پیدا کردن یک وکیل خبره کمک کنیم:


بینش و خبرت: یک وکیل خانواده عالی بایست از عقیده علمی کاملاً ساخته باشد و در رده های فوقانی قرار داشته باشد. اگرچه حتما تنها داشتن اسناد علمی بالا با اهمیت نیست. به بیان دیگر منظور از بینش بیش تر همان بینش عملی و نظری است که شاید بتوان از آن با عنوان خبرت یاد کرد.


پیش روگیری انصاف در عمل: وکیل خانواده عالی بایست فردی دادمند باشد. فردی که توانایی حسن پیشینه بوده و از پرونده های قبلی او همچنبن این مساله که پیش روگیری عدالت برای او اصل است، برآید.


خبرت قوی: به طور قطع یک وکیل خانواده عالی توانایی پیشینه  روشنی همچنبن خواهد بود. هر چند که اصلا وکیلی وظیفه نیست از کامیابی در پرونده های قبلی اش برای شما بگوید، اما شاید شما بتوانید با جست و جو، کامیابی یا فقدان کامیابی او را در پرونده های قبلی اش بررسی کرده و بهترین وکیل خانواده در تهران را انتخاب کنید.


وکیل خانواده در تهران چه وظایفی دارد؟


پیش تر هم بیان کردیم که شما عالی است کار حقوقی خود را حتما با مشاوره یک وکیل خانواده اجرا دهید تا بتوانید از همه ی حق و حقوق خود آگاه بوده و بهترین تصمیمات را گرفتن کنید. از جمله وظایفی که برای یک وکیل خانواده عالی می توان در عقیده گرفت عبارتند از:


علیرغم داشتن وکیل خانواده خواهان یا خوانده دیگر نیازی به حضور در ماخذها قضایی نخواهند داشت. خیلی از مواقع هر یک از دوجانب دعوی به هر دلیلی علاقه ای به حضور در دادگاه و یا دیگر ماخذها قضایی ندارند که در این شروط وکیل می تواند به نمایندگی در محاکم و مراحل طلاق توافقی دادرسی حضور پیدا کند و بررسی های ضروری را اجرا دهد.


از دیگر وظیفه وکیل خانواده می توان گفت، گرفتن نمایندگی جهت کار خرید و فروش اموال منقول و غیرمنقول، یا شرکت در جلسات با اهمیت شرکت جهت مزایده یا سرمایه گذاری به نمایندگی از شخص اصیل است.


فردی که به عنوان وکیل خانواده منتخب می شود واجب است در تمامی کار و پرسش ها حقوقی افراد را مشاوره دهد و در خلال پیدایی هر شیوه مشکل نمایندگی را در کار کیفری، دعاوی خانوادگی و حقوقی و.. بر عهده گیرد.


حال بررسی طلاق توافقی در کرج را با مطرح کردن دو سال زیر و پاسخ دادن به آن ها شروع می کنیم.


طلاق توافقی در کرج


برای طلاق توافقی در کرج پس از اعطای نمایندگی به وکلای ما تا اتمام مراحل طلاق توافقی حدود ۴ تا ۱۰ روز وقت می برد که به فرم کاملاً غیر حضوری اجرا می شود که در این به ویژه با توجه به شروط معین می توانید با استفاده از وکلای متخصص مؤسسه حقوقی تهران مدافع در کمترین وقت و با کمترین هزینه عمل نمائید.


وقت تقریبی طلاق توافقی


این وقت اگر توسط وکیل متخصص خانواده اجرا شود ۴روز الی یک ۱۰ روز است، اما با توجه به فقدان آگاهی زوجین محتمل است چندین ماه زمان ببرد.

فقدان حضور زوج در دفترخانه جهت امضاء دفتر طلاق بعد از اصدار گواهی فقدان امکان سازش تبعاتی دارد؛ در فرم فقدان حضور زوج امکان اجرای صیغه وجود نداشته و برای خودداری از این شیوه موارد عالی است با اعطای نمایندگی به وکیل تمامی اقدامات فرم گیرد، در فرم فقدان عزل وکیل با همان وکالتنامه امضا شده و وکیل با داشتن حق اجرای صیغه می تواند طلاق توافقی را اجرا نماید.

بهترین وکیل خانواده در تهران چه وظایفی دارد؟


جهت اجرا کار طلاق توافقی در شهر کرج و برای تسریع در اجرا کار طلاق توافقی بدون حضور در جلسات مشاوره موسسه حقوقی تهران مدافع با حضور دو وکیل خبره در پرونده شما ظرف ۱۰ روز همه ی کارها را اجرا داده و شناسنامه را همراه با مهر طلاق تحویلتان می دهد و به اصلا عنوان نیازی به حضور شما در جلسات بررسی نیست.

آن چه در این جا بدان پرداختیم معارفه وکیل خانواده بود. فردی که با توجه به پیشینه کاری که دارد می تواند در اموری نظیر طلاق و مهریه یا نفقه و اموری دیگر از همین قبیل به شما مشاوره داده و شما را از تمامی حقوقی که دارید آگاه کند. یادتان باشد شما قبل از اجرا هر شیوه کار حقوقی آغاز وکیلی مناسب و شایسته گرفتن کنید و با توجه به راهنمایی های او تصمیم گیری کنید. این شیوه حتما موفق خواهید بود و حقوق شما همچنبن پایمال نخواهد شد.


سؤالات متداول در زمینه وکیل خانواده


    آیا فردی، توانایی مدرکی با این عنوان هست؟


خیر. همانطور که بیان شد وکلا از عقیده گواهینامه تفاوتی با هم ندارند و بر اصل پیشینه و خبرت ای که دارند در یک زمینه متخصص خواهند شد. حال بر همین اصل وکیلی که در زمینه اموری هم چون طلاق، مهریه، نفقه و خبرت کاری بیش تری داشته باشد، می تواند وکیل خانواده باشد. اگرچه همانطور که گفتیم به وکیلی که برای یک خانوده گرفتن شده و تمامی کار حقوقی آن ها بر عهده او هست را وکیل خانواده می گویند.


    چطور می توان شماره وکیل خانواده عالی را پیدا کرد؟


با جست و جو در اینترنت و چنین بررسی از کانونها مشاوره. اگرچه یکی دیگر از راه هایی که می تواند به شما کمک کند تا بهترین وکیل خانواده را بتوانید برای خود داشته باشید، مشاوره با دیگر افراد و استفاده از خبرت ی آن ها در این زمینه خواهد بود. پیشنهاد ما این است که با مراجعین یک وکیل حتما مشاوره کنید و حد رضایت آن ها را همچنبن ارزیابی کنید.

    آیا برای طلاق توافقی ضروری است در جلسات حضور پیدا کرد؟


اگر شما یک وکیل خانواده گرفتن کنید او به نمایندگی از شما تمامی کار را اجرا می دهد و دیگر نیازی به حضور شما نخواهد بود.


    چقدر وقت می برد تا طلاق توافقی اجرا گیرد؟


بعد از گرفتن وکیل خانواده بین ۴ تا ۱۰ روز طلاق اجرا خواهد شد. ولی بدون مشاوره و به کاری گیری یک وکیل خبره، این کار می تواند تا اینکه چندین ماه به زمان کشد. ضمن این که محتمل است هر شخص در این زمینه حقوقی داشته باشد که بدون مشاوره با وکیل آن حقوق پایمال شده و نادیده گرفته شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد