طلاق توافقی

بهترین وکیل طلاق توافقی و طلاق توافقی با بهترین وکیل دادگستری

طلاق توافقی

بهترین وکیل طلاق توافقی و طلاق توافقی با بهترین وکیل دادگستری

هزینه وکیل برای طلاق چقدر است

هزینه وکیل برای طلاق چقدر است ؟ آیا هزینه وکیل طلاق مقدار ثابتی است؟ در این نوشته به بررسی این موضوع می پردازیم.

به طور کلی حق الوکاله طبق سطح و تجربه وکیل طلاق مورد نظرتان تعیین می شود.کمترین میزان حق الوکاله طلاق یک میلیون می باشد و بیشترین آن مربوط به وکالت مسائل مربوط به مهریه و حضانت فرزند است که میزان آن طبق عرف ۶ درصد مهریه می باشد.البته این مقدار به صورت توافقی بین طرفین صورت می گیرد که در بیشتر اوقات به مقدار ۱۵ تا ۲۰ درصد کل مهریه است.

باید خاطر نشان کنیم که وکالت تعرفه دارد همچنین توافق طرفین در میزان مهریه معتبر است.

حق الوکاله برای طلاق چقدر است
وکیل پایه یک با توجه به نام و شهرت خود در دریافت میزان حق الوکاله متفاوشت عمل می کنند.ولی با سوال از چند وکیل طلاق می توان به میزان متعارفی از حق الوکاله دست یافت.

آن چیزی که برای یک وکیل طلاق مهم است این است که پرونده طلاق یک طرفه باشد یا توافقی.زیرا راحت ترین جدایی مربوط به طلاق توافقی است که این شیوه جدایی حداکثر به مدت ۲ هفته زمان می برد.

حق الوکاله این نوع طلاق از یک میلیون شروع می شود و تا ۱۰ میلیون ادامه می یابد.ولی اگر نوع پرونده طلاق از نوع یک طرفه باشد حق الوکاله وکیل افزایش می یابد.در این میان اگر زن خواهان طلاق باشد دستمزد وکیل بیشتر می شود.قیمت این نوع طلاق از ۶میلیون شروع می شود وتا ۲۰ میلیون ادامه می یابد.

اگر نگاهی گذرا به راهروی دادگاه خانواده بیندازیم می بینیم که این مکان پر از افرادی است که می خواهند یا طلاق بگیرند یا طلاق بدهند،مهریه دریافت کنن یا مهریه را بپردازند،این افراد بیشترین مراجعه را به وکیل خانواده دارند.روند کاری وکیل خانواده به این صورت است که ابتدا باید تمام داستان خانوادگی موکل را بدانند.بعد از این مرحله در مورد راه حل اساسی صحبت می کنند و با توجه به راه حل و میزان سختی و مشقت پرونده در مورد هزینه پرونده به توافق می رسند.

گروه وکلای آریا دادیار بعنوان یکی از قدیمی ترین موسسات حقوقی فعال آماده ارائه همکاری با شما عزیزان می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد