طلاق توافقی

بهترین وکیل طلاق توافقی و طلاق توافقی با بهترین وکیل دادگستری

طلاق توافقی

بهترین وکیل طلاق توافقی و طلاق توافقی با بهترین وکیل دادگستری

شرایط طلاق توافقی

 

هم اکنون به علت سختی هایی که شروط طلاق توافقی اعمال شده است در فرم اصرار زوجین به اجرا طلاق توافقی و اجرا آن در مدت وقت کوتاه و طلاق سریع و اجرا طلاق فوری، عالی است که زوجین اجرا  پرونده و تشریفات طلاق توافقی را به یک و یا دو وکیل حرفه ای طلاق توافقی بسپارند.

در غیر این فرم و اگر خود زوجین شخصاً و بدون گرفتن یا شماوره با وکیل نیت دارند طی مراحل را داشته باشند، بایست بدانند که مراحل طلاق توافقی حدود چهار ماه وقت میبرد.


وقت طولانی اجرا طلاق توافقی در اصل هم که طلاق توسط یک یا دو وکیل غیر حرفه ای و کم خبرت اجرا می شود هم مصداق دارد.

لازم نیست برای اجرا طلاق توافقی عملا دو وکیل برای انجام کار وجود داشته باشد و هر زوجین وکیل داشته باشند گاهی به ادله ها گوناگون یکی از زوجین اصرار داشته و تصمیم می گیرد که برای اجرا طلاق توافقی وکیل داشته باشد، و کار خود را به یک وکیل حرفه ای و کاربلد طلاق توافقی بدهند، و از سوی دیگر به جای اینکه کار طلاق را به یک وکیل دادگستری واگذار کند.


هم اکنون به برای شروط و  لزوما که تشکیل شده آیین نامه های ویژه ای برای اجرا شدن و مطرح نمودن طلاق توافقی در دادسرا به طبق بخشنامه از سوی قوه قضائیه لازم دانسته شده و تقریباً می توان گفت این بخشنامه در سراسر ایران اجرا می شود و آن عبارت است.


از اجباری شدن مشاوره و غربالگری قبل از طلاق که دوجانب بایست خود شخصاً در این جلسات شرکت نموده و در پایان دوره گواهی لازم را اخذ نموده و خلال ثبت دادخواست طلاق توافقی آن گواهی را جهت عرضه به دفتر خدمات قضایی و دادسرا خانواده به همراه داشته باشند.


شایان به بیان است وکلای ما در دفتر گروه وکلای آریا دادیار طلاق توافقی را بدون طی این مرحله و در سریعترین وقت و بدون درگیری زوجین در پروسه و آیین نامه های طلاق اجرا می دهند. 


در صورتی که یکی از زوجه و شوهر برای اجرا طلاق توافقی به دیگری نمایندگی بدهد و یا هر دوی آنها به وکیل دادگستری نمایندگی بدهند، وجود وکالتنامه طلاق هم لازم است این مورد بخصوص در فرضی متداول است که زوجه یا شوهر یا هر دو خارج از ایران ساکن باشند.

 بعد از طلاق توافقی نظیر همه انواع طلاق، زوجه و شوهر بایست به تعبیر قانونگذار ضابطه مدنی در ماده 1151 سه طهر ( حدود سه ماه 10 روز ) عده نگه دارند.


به جهت بائن بودن طلاق توافقی همان طور که بیان شد قابل رجوع نیست با این وجود اگر زوجه به مابذل (مال یا مهریه که بخشیده شده) رجوع کند زوج اینگونه می توان به طلاق رجوع کند.


به عبارت دیگر برای رجوع به طلاق توافقی سه ماه وقت وجود دارد.


هنگامی که موکلین گرامی اصرار به اطلاع از شروط طلاق توافقی و اجرا آن در شورت ترین وقت محتمل را داشته باشند این امکان وجود دارد که دفتر نمایندگی ما و وکلای با خبرت طلاق توافقی این دفتر نمایندگی بتواند حدوداً طی مدت وقت 20 روز پروسه طلاق توافقی را بدون حضور زوجین و بدون نیاز به کلاسهای مشاوره به اجرا برسانند.


دفتر نمایندگی ما با خبرت طولانی در زمینه اجرا طلاق توافقی ایرانیان مقیم خارج از مملکت، در عرضه خدمات طلاق سریع و طلاق فوری و بدون نیاز به حضور و مراجعه این عزیزان به ایران، پیشرو بوده و توانایی پیشینه طولانی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد