طلاق توافقی

بهترین وکیل طلاق توافقی و طلاق توافقی با بهترین وکیل دادگستری

طلاق توافقی

بهترین وکیل طلاق توافقی و طلاق توافقی با بهترین وکیل دادگستری

هزینه وکیل طلاق

هزینه وکیل طلاق چه مقدار است؟ برای پرداخت هزینه وکیل طلاق برچه اساسی عمل کنیم؟ تعرفه هزینه وکیل طلاق چه میزان است؟ در این نوشته به بررسی دقیق این موضوع می پردازیم.

یکی از معضلات مربوط به وکلا بحث حق الوکاله های آن ها می باشد.بسیاری از افراد از این قضیه ناراضی هستند و معتقدند که هیچ حساب و کتاب و نظارتی روی دستمزد وکلا وجود ندارد.

با وجود اینکه در کانون وکلای دادگستری تعرفه های مشخصی برای مسائل و مشکلات خانوادگی،کیفری و مالی وجود دارد ولی اگر به توافق بین موکل و وکیل نگاهی بیندازیم حق الوکاله های تصویب شده بالاتر از حد تعیین شده است که این موضوع به دلیل ناچاری موکل است.

حال به بررسی بعضی از تعرفه های مشخص شده می پردازیم:

تعرفه وکیل طلاق
تعرفه ارائه خدمات حقوقی

تنظیم دادخواست یا شکوائیه ۲۰ هزار تومان

تنظیم لایحه برای هر صفحه ۲ هزار تومان

ارائه مشاوره برای هرساعت ۵ هزار تومان

حق الوکاله حل اختلافات خانوادگی بین ۳۰ تا ۴۰۰ هزار تومان می باشد که در واقعیت دستمزد فراتر از این نرخ ها می باشد.مثلا هزینه وکیل طلاق بسیار بالا و گاها برای دریافت مهریه چیزی در حدود ۵ الی ۱۰ درصد مهریه دستمزد وکیل است.

با وجود این اوضاع در دریافت حق الوکاله توسط وکیل پایه یک کارشناسان این حوزه معتقدند میزان حق الوکاله جدا از بحث قانونی به توافق طرفین بستگی دارد که رابطه وکیل و موکل در این توافق تاثیرگذار است.حتی ماده ۱۹ قانون لایحه استقلال کانون وکلا به این قضیه اشاره دارد.یعنی اصل بر این است که در مشخص کردن حق الوکاله به توافق دو طرف بستگی دارد.

در رعایت کردن تعرفه هیچ الزامی وجود ندارد.بلکه توافق صورت گرفته مورد نظر است.خواه توافق صورت گرفته بیشتر از تعرفه باشد خواه کمتر از تعرفه

حق الوکاله به چالشی اجتماعی تبدیل شده است.در حالی بسیاری از وکیل پایه یک دادگستری دیدی فراتر از دید مالی و مادی دارند و برای آن ها ارائه مشاوره حقوقی و حل مشکلات مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.در این میان با تبلیغات کاذب در مورد طلاق توافقی زمینه طلاق آسان مهیا شده است.

برای اطلاع دقیق از هزینه وکیل طلاق با گروه وکلای آریا دادیار تماس برقرار کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد